Palm springs - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van arcade - WaarBenJij.nu Palm springs - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van arcade - WaarBenJij.nu

Palm springs

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg arcade

22 Juli 2014 | Nederland, Bleiswijk

Derk is weer niet wakker geworden van de wekker en als ar en ik al gedoucht zijn slaapt hij nog steeds. Om half 10 wakker gemaakt voor het grote camper avontuur. Met de dodge op weg naar de camper. Met een vriendelijke en begrip volle blik naar de zwetende, iets te dikke en schele man achter de receptie waren we met een klein kwartier in het bezit van een camper van ruim 9 meter. De Dodge moest nog terug naar de verhuurder, dus ging ik, samen met derk in de camper. Derk vond het reuze spannend en had weinig vertrouwen in mijn kwaliteiten als chauffeur. Hij ging heel hard huilen; straks ga jij botsen en hebben we geen vakantie meer.... Mijn zijn hulp en aanwijzigingen: mam de bocht groot nemen wat de camper is heel lang, zijn wij veilig bij de verhuur maatschappij aangekomen. Na een rit van 2 uur, met een even lange tussenstop bij de wallmarkt en een kar vol boodschappen staan wij nu op de camping. Morgen ga ik proberen wat foto's te plaatsen.

  • 22 Juli 2014 - 09:00

    Astrid:

    Stoer joh, zo'n huis op wielen besturen! Had je je victoria bikini nog aan? haha, zeker geen filmpje gemaakt?.. Die Derk, die zag het al gebeuren, maar gelukkig kan mama nog wel wat..haha!
    Goeie reis, en ik ben heel benieuwd naar de foto's! Have fun!!

  • 23 Juli 2014 - 17:40

    Mariska:

    Wauw dat klinkt als een groot avontuur!En wat een slaapkop is Derk toch,haha!
    heel veel plezier met elkaareeneh wel een beetje voorzichtig doen daar he....
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

arcade

Actief sinds 16 Juli 2014
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 7761

Voorgaande reizen:

21 April 2016 - 07 Mei 2016

Thailand

16 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

17 Juli 2014 - 08 Augustus 2014

Amerika 2014

Landen bezocht: