Paradijs - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van arcade - WaarBenJij.nu Paradijs - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van arcade - WaarBenJij.nu

Paradijs

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg arcade

02 Mei 2016 | Thailand, Ko Samui

Vanuit de jungle met de taxibus en boot naar ko samui. Een usrit van 3 uur en 1,5 uur met de boot. Prima te doen en strak georganisserd door de thaise mensen. Griekenland kan hier nog een voorbeeeld aan nemen.

Vanaf de boot nog 20 minuten tot ons nieuwe verblijf. Mooie kamer, soort appartement, nog geen 20 meter van strand en een bubbelbad om het balkon. Helemaal leuk totdat je naar beneden kijkt, overal rommel en een half ingestort, niet afgebouwd of misschien nooit opgebouwde toestand. De thaise mensen zijn echt heel slecht in het opruimen van rommel. Als ze iets niet meer nodig hebben, een papiertje, sigarat, speelgoed, kleding, brommer laten ze het ter plekke vallen waar ze ook zijn, zelfs al staan ze naast een prullenbak ze gooien het er niet in.

Huisje top, zeezicht top, airco.... Heerlijk. Rest van de dag beetje chillen, zee gezwommen, bubbelbad gezeten en engels voetbal gekeken in een pub met verl te oude engelse mannen met veel jongere thaise vrouwen.

Morgen houden we relaxdag, zonder wekker en zonder plannen.

Vandaag dus rond 10.00 uur wakker van de wekker, toch maar gezet anders is het ook zonde van de dag. Op het strand ontbeten en koffie gedronken. Zwemmen, lezen en ar heeft een massage genomen. Het ging er wild aan toe maar had geen happy ending.

Ik had gelezen dat er op maandag kickbox wedstrijden waren in Lamai. Wij met de taxi er naar toe (rit avn ongeveer 35 minuten) onderweg ging de taxichauffeur bellen en vertelde ons dt er in lamai alleen dames boxen en dt er in chaweng een wedstrid was. Hij ging ons brengen. Aangekomen bij het stadion blijkt het pas morgen te zijn. Wij alvast kaartjes gekocht en de kaartjes meneer nam ons mee het stadion in, we mochten onze eigen plaats kiezen. Een veilige plaats op de tribune gekozen en derk zo trots... Wij hebben de reservering op zijn naam gemaakt. Heerlijk vis gegeten en morgen gaan we naar de grote boedha en natuurlijk naar de kickboxwedstrijden

• 02 Mei 2016 - 18:28

Monique:

Wij zijn nu in Lamai en a.s woensdag is hier een groot thais kickboxgala mét de zware jongens