Wakker blijven in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van arcade - WaarBenJij.nu Wakker blijven in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van arcade - WaarBenJij.nu

Wakker blijven in Bangkok

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg arcade

23 April 2016 | Thailand, Bangkok

Een Rustige vlucht met een onrustig jongetje ( te spannend) binnen 10 uur in geland in Bangkok. Bij aankomst om 9.15 al 32 graden, pfff. de taxibus stond klaar en na een ritje van een uur bij het hotel. Chaos op de wegen, ze rijden links, halen overal in en gebruiken en driebaans weg als vijfbaans weg. Wat verder opvalt is dat niemand toetert... En zijn wel heel veeelllll mensen hier.

Vanuit ons hotel kun je binnendoor de MBK in. Een soort overdekte markt waar je echt van alles kunt kopen. Geweldig!

Over een half uurtje gaan we onze eerste thaise maaltijd eten. We hebben bijna niet geslapen en de ogen branden wel een beetje. Derk is echt moe en had geen zin meer om iets te doen. Hij ging in bed liggen en vroeg of hij ook even mocht slapen voor het eten... Volledig in dromenland is hij en hoe sneu ook, ik ga hem echt over 10 min wakker maken.

Morgenmiddag fietsen in en door Bangkok, nu al zin in.

De foto is het uitzicht vanuit onze hoetelkamer op de 22 ste verdieping.

Tot morgen!

• 24 April 2016 - 15:27

Marielle:

Leuk dat jullie gaan bloggen; ik ga jullie op de voet volgen.

Geniet van alles!