Las Vegas - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van arcade - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van arcade - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg arcade

01 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

Na 10 heerlijke dagen in de camper en heel veel natuur nu in de wereld van glitter, glamour, plastic en vooral nep en gemaakt. Wat is het hier over de top! Nu weten jullie dat ik niet vies ben van een beetje glitter en glim maar zelfs voor mij is dit "te gek"

De mensen hier laten ook "alles zien wat ze hebben" synthetische kleding is hier uitgevonden en het is buiten toch echt ruim boven de 40graden. Bovendien denken heel veel mensen; ohhhh 1 maat, dat past mij ook, ze vergeten in de spiegel te kijken om te zien dat ze net een rollade zijn met heel veel rollen. Ze schamen zich nergens voor.

Wij logeren in het excalibur hotel, een hotel met 2 torens en 2 vleugels! Wij logeren in toren 2 in de oneven toren in kamer 10255. Op de 10e verdieping! Zo best hoog dachten wij. Mis! Er zijn in iedere toren, in iedere vleugel 26 verdiepingen! Wij voelen ons net klein duimpje.

Komend, in het hotel komen de gokkasten met lichtjes en herrie je tegemoet. Derk is echt heel verontwaardigd dat wij weg gestuurd worden bij de gokkasten, hij mag daar niet komen! Wel doorheen lopen maar niet kijken. De reactie van derk: kinderen van 10 hebben hier een eigen geweer en vaak al het eerste hert doodgeschoten maar mogen niet kijken wij gokken, dat is toch echt heel raar mama? Uhh ja Derk! Blijkbaar was mijn reactie en gelatenheid niet wat hij graag wilde horen en ging met zijn relaas ook nog peilen bij Ar. Na ongeveer de zelfde reactie was hij alleen nog maar meer boos.

In de avond over de strip gelopen en de M&M winkel gevonden waar derk heel graag naar toe wilde. Hij kon niet kiezen wat hij allemaal wilde hebben. Uiteindelijk heeft hij een groot gedeelte van zijn vakantiegeld uitgegeven en is als een kind zo blij. Tissen alle lampjes en herrie en hele basic pizza tent gevonden, waar de pizza's en salades zelf ter plaatse gemaakt worden. Te lekker en heerlijk zitten smullen.

Terug in het hotel nog even naar het kinder gedeelte in het casino. Beneden, ver weg van alle gokkasten boven. Het is te vergelijken met een kermis incl dezelfde spelletjes. Om 22.00uur gaat dit dicht, de eerste dag waren we nog op tijd maar gisteravond ging het bijna dicht toen wij er kwamen om 22.30! De gokker in Derk teleurgesteld, ( hij lijkt hierin op oma Plonie) dus beginnen wij onze dag vandaag met een bezoek aan het kinder casino.

Het zwembad hier, of eigenlijk zwembaden zijn hier geweldig! Gratis badlakens, lifegards en heerlijk verkoeling.

Vandaag vertrekken wij naar de warmte van death valley.

@ marielle de wandeling door de rivier was geweldig. Derk wilde er graag invallen maar de bruinige kleur van het water heeft hem weerhouden
@ papa/ton: het hout kun je hier kopen en kun je niet zoals in Canada "krijgen" op de camping. Het vuurtje stoken gaan wij de rest van de reis missen.

Oja nog even een "kleinigheid" wij komen vrijdagochtend aan in nederland en niet donderdagochtend. Deze reisleidster heeft zich een dag vergist. Het vluchtnummer is KL 0606

• 01 Augustus 2014 - 18:36

Astrid:

Heb je foto's van alle syntetische smulrollen??haha, ben benieuwd!
    Stom hoor Derk, dat je geneens even mocht kijken, tssss..
    Gaan jullie nog als elvis en monroe een kapelletje in??
    Geniet van de onwerkelijkheid daar, lekker gek=lache toch?!
    Wij zitten aan de bbq nu, blijft maar mooi hier.
    Doeiiiiii