Wow! - Reisverslag uit Horseshoe Bend, Verenigde Staten van arcade - WaarBenJij.nu Wow! - Reisverslag uit Horseshoe Bend, Verenigde Staten van arcade - WaarBenJij.nu

Wow!

Door: carla

Blijf op de hoogte en volg arcade

27 Juli 2014 | Verenigde Staten, Horseshoe Bend

Na het bootavontuur op lake powell zijn we naar Horseschoe bend gereden. Ruim 300 meter onder het hoogste punt gaat de Colorado rivier in een hoefijzer vorm door het rode gesteente van de canyon. Je moet er even voor klimmen maar dan is het uitzicht ook geweldig.

Het camperen met de camper is heerlijk, de campings zijn wat betreft ligging allemaal geweldig. Toch zijn Ar en ik meer huisje mensen. De camper is, ook al wonen wij met zijn 3-en in een 7 persoonscamper ons toch een beetje te klein....en verlangen wij naar een echt bed en geen plank met een matras erop! Derk vind het allemaal prachtig en weet precies wie er nieuw is op de camping of al weg is. Ons camperavontuur is over 2 dagen afgelopen en dan begint het 2e deel van onze vakantie en starten we in Las Vegas met een heerlijk hotel!

Derk schrijft straks de avonturen van gister in Kanab en Bryce en van avond onze laatste dag in Zion.

• 29 Juli 2014 - 17:11

Astric:

Des te fijner is straks het eerste hotel in vegas! Joh, jullie hebben toch een geweldig avontuur meegemaakt in je rijdende huisje. Denk dat onze kamer op kos meer ruimte had Car..
    Hier nog steeds hot en soms zonnig.
    Ben benieuwd naar derk's verhalen, kijk er naar uit!!
    Xxxx