Hollywood - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van arcade - WaarBenJij.nu Hollywood - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van arcade - WaarBenJij.nu

Hollywood

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg arcade

22 Juli 2014 | Nederland, Bleiswijk

Na een lange reis zijn wij zaterdagmiddag in Hollywood aangekomen. Het idee was om met de metro en/of trein naar het hotel te reizen, totdat Arnold bedacht dat een auto toch echt veel handiger was. Dus wij in de bus naar national autoverhuur. Arnold was nog de fitste van ons twee en omdat het mij niet uitmaakte ( Ik wilde naar het hotel) gingen de mannen samen een auto uitkiezen, middenklasse, hmm, hmmm. Aan de smile van Derk bij terugkomst in de wachtruimte dacht ik al... Afijn een witte dodge was het geworden. Ik heb altijd een speciaal woord voor dit soort auto's maar dat laat ik nu even achterwege. Met de dodge op pad door Los Angeles naar Hollywood. Aan het einde van de middag nog naar basketball gekeken op het plein en gegeten. Om half 9 hier (half 6 in nederland) vielen wij met zijn 3 als een blok in slaap.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

arcade

Actief sinds 16 Juli 2014
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 7771

Voorgaande reizen:

21 April 2016 - 07 Mei 2016

Thailand

16 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

17 Juli 2014 - 08 Augustus 2014

Amerika 2014

Landen bezocht: