Hollywood - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van arcade - WaarBenJij.nu Hollywood - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van arcade - WaarBenJij.nu

Hollywood

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg arcade

22 Juli 2014 | Nederland, Bleiswijk

Na een lange reis zijn wij zaterdagmiddag in Hollywood aangekomen. Het idee was om met de metro en/of trein naar het hotel te reizen, totdat Arnold bedacht dat een auto toch echt veel handiger was. Dus wij in de bus naar national autoverhuur. Arnold was nog de fitste van ons twee en omdat het mij niet uitmaakte ( Ik wilde naar het hotel) gingen de mannen samen een auto uitkiezen, middenklasse, hmm, hmmm. Aan de smile van Derk bij terugkomst in de wachtruimte dacht ik al... Afijn een witte dodge was het geworden. Ik heb altijd een speciaal woord voor dit soort auto's maar dat laat ik nu even achterwege. Met de dodge op pad door Los Angeles naar Hollywood. Aan het einde van de middag nog naar basketball gekeken op het plein en gegeten. Om half 9 hier (half 6 in nederland) vielen wij met zijn 3 als een blok in slaap.